T’esperem a la “Trobada de Penyes Barcelonistes – Federacions Països Catalans” al Circuit de Catalunya!

Se celebrarà el proper dissabte 30 d’abril al Circuit de Barcelona-Catalunya, i inclourà visita al circuit, dinar de germanor, reunió de penyes i visionat del partit de Champions League del FC Barcelona femení

Dissabte que ve, 30 d’abril, el Circuit de Barcelona-Catalunya, a Montmeló, serà l’escenari de la Trobada de Penyes Barcelonistes – Federacions Països Catalans. Aquesta trobada, organitzada per la Confederació Mundial de Penyes, busca recuperar la normalitat dels grans esdeveniments del moviment de penyes amb format presencial; una activitat que durant els últims dos anys s’ha vist limitada a causa de la pandèmia de Covid-19.

En l’organització d’aquesta Trobada, la Confederació compta amb el suport i la coordinació de les Federacions territorials, especialment aquelles corresponents a Catalunya, Balears i País Valencià. Totes les penyes que en formen part, i també de la resta de Federacions, estan convocades per a viure un esdeveniment marcat per la germanor, el bon ambient i, sobretot, la passió blaugrana.

Agenda d’activitats
  • 11:30h – Arribada dels penyistes al Circuit de Barcelona-Catalunya
  • 12:00h – Visita al Circuit
  • 13:30h – Dinar de germanor a l’aire lliure a les immediacions del Circuit
  • 15:30h – Reunió de penyes “Passat, present i futur del Moviment de Penyes del FC Barcelona”
  • 18:00h – Visionat del partit de tornada de Champions League femenina entre el Wolfsburg i el FC Barcelona
Inscripcions a la Trobada

El preu d’inscripció a la Trobada de Penyes Barcelonistes – Federacions Països Catalans al Circuit de Catalunya és de 15 euros per persona, amb el dinar inclòs. Cada penya haurà de posar-se en contacte amb la seva respectiva Federació territorial per a inscriure a aquells membres que desitgin assistir-hi.

Us hi esperem!