El femení es podrà veure a l’Índia gràcies a la PB Kerala

Gràcies a la PB Kozhikode-Kerala, el Barça-Wolfsburg serà el primer visionat d’un partit de futbol femení a l’Índia

A més de fomentar i transmetre el barcelonisme a la seva ciutat o territori, de vegades les penyes barcelonistes que formen part de la Federació Món (a més de 70 països) són capaços d’anar més enllà. Fins i tot poden aconseguir èxits que ningú més havia aconseguit. Avui serà el cas de la Penya del Barça Kozhikode-Kerala, que gràcies a la seva convicció farà que el Barça-Wolfsburg sigui el primer partit de futbol femení que serà visionat públicament a l’Índia.

La penya no només ha aconseguit aquesta acció pionera per a la visibilitat del futbol femení al seu país, sinó que a més ho ha fet de forma quintuplicada. I és que el visionat de l’anada de semifinals de Champions es podrà veure en quatre localitzacions índies (Kozhikode, Trivandrum, Kochi i Bangalore), i també a la ciutat de Dubai, als Emirats Àrabs.

Amb menys d’un any com a penya oficial de la Federació Món, la Penya del Barça Kozhikode-Kerala ja ha revolucionat l’univers culer a la seva regió. Ara, fa el mateix amb el futbol femení amb aquest primer visionat a l’Índia. Com ja va passar amb el darrer Clàssic, s’espera una gran afluència a tots els visionats.