Rècord al XIII Campionat de Cartes de la PB Puigverd de Lleida

Hi van participar un total de 86 parelles arribades des de diferents punts de Catalunya

La Penya Barcelonista de Puigverd de Lleida (Federació Lleida Sud i la Franja) va organitzar diumenge passat la XIII edició del Campionat de Cartes a la seva localitat. L’escenari va ser la Llar de Puigverd de Lleida, que gairebé es va quedar petita amb la xifra rècord de 86 parelles que van prendre part en aquesta popular competició, concretament del joc de la “botifarra”. A més dels penyistes de la província de Lleida, la cita també va comptar de nou amb la participació de jugadors arribats des de Tarragona, Girona, Barcelona i fins i tot Andorra.

Els guanyadors del XIII Campionat de Cartes de la PB Puigverd de Lleida es van emportar com a premi diversos productes locals, així com regals barcelonistes com per exemple entrades per a visitar el Immersive Tour, el Museu del Barça provisional durant les obres de l’Espai Barça. Tots els premis van ser lliurats per Claudi Bosch, president de la PB Puigverd de Lleida i de la Federació de Penyes Lleida Sud i la Franja, i per l’alcaldessa accidental de Puigverd, Úrsula Barrufet. Vist el rècord de participants d’aquesta edició del torneig de cartes, ja s’espera la XIV edició del campionat l’any vinent.