L’Avi del Barça celebra els seus 90 anys juntament amb la PB Els Tamarells

Joan Casals va rebre amb gran emoció la PB Els Tamarells, de la qual és Soci d’Honor. La visita s’emmarca en les celebracions del 20è aniversari de la penya balear.

La Penya Barcelonista Els Tamarells (Federació Illes Balears) ha posat en marxa la celebració del 20è aniversari de la seva fundació amb una visita molt especial. Una expedició de la penya encapçalada pel seu president, Sebastià Oliver, i a la qual va acompanyar el president de la Federació de Penyes de Balears, Oscar Escoda, va viatjar fins a Guardiola de Berguedà per a trobar-se amb Joan Casals, l’Avi del Barça. No era una ocasió qualsevol, ja que Casals acabava de complir 90 anys, per la qual cosa la PB Els Tamarells li va portar un pastís format per dues típiques ensaïmades mallorquines perquè pogués bufar les espelmes. També li va lliurar altres obsequis commemoratius.

La relació de Joan Casals amb la PB Els Tamarells és especial, ja que és Soci d’Honor de la penya mallorquina. És per això que l’entitat barcelonista va voler rendir-li aquest homenatge. De fet, l’Avi del Barça s’ha convertit en tot un emblema per al barcelonisme arreu del món, i és una figura especialment estimada dins del moviment de penyes. Tant la Federació de Penyes del Bages, Berguedà i Cerdanya, a la qual ha estat lligat, com la Confederació Mundial de Penyes se sumen a la felicitació per aquests 90 anys.

Agenda plena d’actes pel 20è aniversari de la PB Els Tamarells

La visita a Joan Casals va ser el tret de sortida als actes de celebració del 20è aniversari de la Penya Barcelonista Els Tamarells, que té preparada una agenda plena d’esdeveniments fins a finalitzar l’any. Hi destaquen diverses activitats per als seus socis, xerrades, exposicions i, per descomptat, una nova edició de la Trail Solidària, que cada any mobilitza a centenars de persones per una bona causa a la localitat de Felanitx.

El punt àlgid arribarà el cap de setmana del 17 al 19 de novembre, quan la PB Els Tamarells concentrarà els actes centrals de la celebració. Entre altres coses, la penya oferirà als seus socis les dues primeres parts de les conferències “Barça i Catalunya”, promogudes per la Confederació Mundial de Penyes. També organitzarà un col·loqui amb motiu dels 20 anys del primer títol d’Eurolliga de l’equip de bàsquet, amb la presència de grans noms d’aquesta secció. Els actes de celebració d’aquest 20è aniversari culminaran amb una festa de cloenda el 28 de desembre.