La PB Hanoi reuneix 600 persones a la gran festa del seu 7è aniversari

La penya vietnamita, la quarta més nombrosa de la Federació Món, va organitzar un torneig de futbol, una gran gala de celebració i el visionat del Clàssic

Que les penyes exerceixen d’ambaixadores del barcelonisme arreu del món i que són el millor punt de trobada per als culers d’una ciutat, regió o país, per molt llunyà que sigui, és un fet que ha quedat demostrat en nombroses ocasions. Un dels exemples més recents l’ha protagonitzat la Penya Blaugrana de Hanoi. Amb motiu de la celebració del seu 7è aniversari, l’entitat pertanyent a la Federació Món va reunir 600 dels seus membres en una jornada multitudinària i plena d’activitats.

Celebració de gala

L’escenari va ser la ciutat de Saigon, al sud de Vietnam. Les celebracions van començar al matí amb un torneig de futbol on hi van participar quatre equips formats per membres de la PB Hanoi. La competitivitat i el joc net van marcar l’activitat, en la qual hi van estar involucrats més de 150 culers.

Al migdia, va tenir lloc la gran gala de celebració del 7è aniversari de la PB Hanoi. Amb uns 200 convidats, la penya va recrear el format d’un casament. A més del dinar commemoratiu, l’esdeveniment va incloure el repartiment dels diferents premis als guanyadors i jugadors més destacats del torneig de futbol. També es van lliurar obsequis als assistents. I tampoc hi va faltar el tall del pastís commemoratiu.

Visionat del Clàssic

La jornada de celebració del 7è aniversari es va tancar a la nit amb el visionat del Clàssic entre Reial Madrid i FC Barcelona, per al qual la PB Hanoi va arribar a reunir un total de 600 barcelonistes. La vetllada va incloure activitats com un concurs d’habilitats, exhibició de futbol acrobàtic, actuacions musicals i també un concurs amb regals blaugranes. Encara que el resultat del partit no va acompanyar, tots els assistents es van acomiadar amb la convicció d’haver viscut una jornada barcelonista inesborrable.