Concòrdia amb la Federació de Penyes de la UD Almería

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona va rebre a la seva seu una delegació del col·lectiu de Penyes de la UD Almería amb motiu del partit de Lliga entre ambdós equips

Una vegada més, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona va posar de manifest la seva clara voluntat de concòrdia amb la resta d’aficions de La Lliga, i més concretament amb les seves respectives federacions de penyes. Dissabte passat al vespre, l’entitat barcelonista va rebre a la seva seu, prop de l’Spotify Camp Nou, a una delegació de la Federació de Penyes de la UD Almería per a compartir els instants previs al partit de la jornada 13 de La Liga Santander.

La comitiva andalusa va estar encapçalada per la presidenta de la Federación de Peñas de la UD Almería, Mónica Ruiz, juntament amb diversos membres de la seva junta directiva. Ruiz va destacar la gran hospitalitat per part de la Confederació i va coincidir en la importància d’impulsar sempre el fair play i la cordialitat entre aficions rivals. Per part de l’entitat barcelonista, hi van ser presents Vicenç Notari, Joaquim Vall-llosera, Ramon Fibla, Miquel Gomis i Josep Antoni Martin, tots ells membres del Consell de Penyes, entre altres membres del col·lectiu.

Tant la Federación de Peñes de la UD Almería com la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona formen part d’Aficiones Unidas, una organització que precisament promou aquesta concòrdia i aquests punts de trobada entre les penyes dels equips estatals. En aquest sentit, fa tres setmanes, va ser la Federació de Penyes del Villarreal la que va visitar la seu de la Confederació amb motiu del partit de lliga que va enfrontar blaugranes i “groguets”.