La PB Hanoi reuneix més de 1.000 penyistes pel seu 8è aniversari

Un any més, la penya vietnamita va organitzar un esdeveniment multitudinari que va incloure actuacions, sortejos, un torneig d’habilitats i també el visionat conjunt del Clàssic

La Penya Blaugrana de Hanoi va tornar a demostrar que el barcelonisme és un sentiment que batega amb molta força a Vietnam, i que les penyes són les millors ambaixadores d’aquest moviment arreu del món. Amb motiu de la celebració del seu 8è aniversari, l’entitat pertanyent a la Federació Món va reunir 1.100 penyistes a la ciutat de Hanoi en una jornada plena d’activitats de tot tipus i que va tenir la figura de Leo Messi com a nucli temàtic.

La penya, que és la quarta més nombrosa de tota la Federació Món, va oferir a tots els assistents un programa ple d’entreteniment. Hi va haver diverses actuacions musicals i de ball, una competició d’habilitats amb la pilota i també un emocionant sorteig de productes blaugrana; tot plegat, a càrrec dels propis membres de la PB Hanoi. A més, la penya va organitzar un partit de futbol entre els seus membres del nord del país i els del sud. Donada la coincidència amb el dia del Clàssic entre Barça i Real Madrid, tots els penyistes van veure conjuntament el partit, que va suposar la única decepció en un 8è aniversari carregat de passió blaugrana.

Homenatge a Messi

La Penya Blaugrana de Hanoi va voler dedicar aquesta celebració a la figura de Leo Messi, tant per tota la seva inigualable trajectòria amb la samarreta blaugrana, com per la consecució del seu primer Mundial amb Argentina fa prop d’un any. Per això, la penya va exposar totes les samarretes que l’argentí ha vestit, tant amb el Barça com amb la selecció argentina, amb firma del propi Messi inclosa. També hi havia diversos objectes relacionats amb ell, com botes, pilotes o figuretes.

L’any vinent, la Penya Blaugrana Hanoi traslladarà el seu aniversari a la ciutat de Saigon, on l’any passat ja va aplegar més de 600 persones amb motiu del seu 7è aniversari.