La PB Nicolau Casaus fa un homenatge Alberto Caloggero

Amb motiu del Clàssic, la penya de Buenos Aires va reunir penyistes, amics i familiars de Caloggero per a recordar la seva figura i també el gran llegat barcelonista que deixa.

La Penya Barcelonista Nicolau Casaus de Buenos Aires va organitzar dissabte passat un emotiu homenatge a qui va ser el seu president durant 24 anys, Alberto Caloggero, que ens va deixar fa poc més d’un mes. L’acte va tenir lloc a la seu social de la PB Nicolau Casaus, dins del Casal de Catalunya de Buenos Aires, entitat amb la qual Caloggero va estar sempre molt lligat. Allà, s’hi van reunir nombrosos socis i amics de la penya, així com familiars de l’homenatjat. A més de la pròpia penya portenya, van col·laborar a l’homenatge la Federació Món, de la qual Caloggero era vicepresident, i la Confederació Mundial de Penyes.

Placa de record

Donada la coincidència amb el Clàssic entre Barça i Real Madrid, primer els assistents van veure conjuntament el partit, i després va tenir lloc l’homenatge. El primer en recordar la figura de Caloggero va ser Ariel Gustavo Vives, president del Casal de Catalunya de Buenos Aires, que va dirigir unes paraules molt emotives a tots els presents. Després, es van traslladar a l’oficina de la PB Nicolau Casaus, on es va fer un minut de silenci i es va descobrir una placa en record a Alberto Caloggero per part de Pablo Chinellato, secretari de la penya, qui també va dedicar unes paraules a la seva figura. A partir d’ara, aquesta sala durà el nom de Caloggero, com a reconeixement de la seva gran labor.

L’homenatge va finalitzar amb la projecció de diversos vídeos de record a Caloggero, que van ser enviats per socis i amics de la penya, així com per la Federació Món i la Confederació Mundial de Penyes. També es va llegir una emotiva carta d’un amic de Caloggero. Va ser una jornada molt especial per a reconèixer una figura que ha deixat una gran empremta tant a la seva ciutat, com a tot el col·lectiu de penyes barcelonistes a Sudamèrica i arreu del món.