La PB Villabalter torna a col·laborar amb el Colegio San Juan de la Cruz

Va aportar samarretes i material blaugrana a una iniciativa en favor d’una casa d’acolliment de menors a l’Equador

Un any més, la Penya Barcelonista Villabalter, de la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León, ha col·laborat amb el Colegio San Juan de la Cruz Carmelitas Descalzos, de León, en una nova edició del seu Bingo Solidari. L’entitat barcelonista ha aportat samarretes oficials del FC Barcelona, samarretes de la pròpia penya i també diversos obsequis blaugrana perquè el col·legi els inclogui en aquesta iniciativa. El president de la PB Villabalter, Jorge Moreno, el vicepresident Recaredo Fernandez i el vocal Fernando Barazon van ser els encarregats de lliurar personalment el material a Jorge Díez, secretari i membre del Consell Escolar del Colegio San Juan de la Cruz.

Tota la recaptació d’aquesta iniciativa es destina a l’obra social i solidària del Projecte “Casa Santa Teresita” a Cascales, Equador. La seva missió és dotar de recursos a una casa llar que acull a joves d’entre 5 i 17 anys que són orfes o compten amb pocs recursos econòmics. L’objectiu és educar-los en un clima familiar i integrador. Ja fa 20 anys que la PB Villabalter és una de les entitats col·laboradores en aquesta acció solidària del Colegio San Juan de la Cruz.