La PB Rincón del Barça México va acompanyar el Barça femení a la seva gira de pretemporada

La penya pertanyent a la Federació Món va assistir als dos partits de la gira, així com als entrenaments de les jugadores blaugrana. La Penya Virtual Blaugrana també hi va ser.

De la mateixa manera que la gira per Estats Units de l’equip masculí va despertar una gran expectació entre totes les penyes nord-americanes, la recent visita de l’equip femení a Mèxic ha provocat el mateix amb els barcelonistes presents en aquest país. Una de les entitats que no va voler deixar passar l’ocasió de veure de prop les vigents Campiones d’Europa va ser la Peña Rincón del Barça en México, pertanyent a la Federació Món. Els seus membres es van mobilitzar durant tota l’estada de l’equip en terres mexicanes.

Encapçalats per Armando Méndez, membre de la junta directiva de la penya, els socis de la PB Rincón del Barça en México van assistir als dos partits que l’equip va disputar durant la gira. El primer, contra el Club América a l’estadi Azteca de Ciutat de Mèxic, i el segon, davant el Tigres a l’estadi UNAL de Monterrey. En tots dos casos, els culers van poder celebrar un triomf blaugrana. A més, tampoc es van perdre els entrenaments de portes obertes. Al costat dels penyistes de la PB Rincón del Barça a Mèxic, hi va ser present també Manuel Albuerne, vicepresident de la Penya Virtual Blaugrana (Federació Món).

Recepció institucional

Les penyes barcelonistes també van ser protagonistes en alguns dels actes institucionals que el FC Barcelona femení va organitzar en el transcurs d’aquesta gira de pretemporada per Mèxic. Concretament, Armando Méndez (PB Rincón del Barça en México) i Manuel Albuerne (PB Virtual Blaugrana) van participar a la recepció de benvinguda que va tenir lloc a la delegació de la Generalitat de Catalunya a Ciutat de Mèxic. Allà, van coincidir amb Xavi Puig, directiu del FC Barcelona responsable de l’equip femení, així com amb els representants polítics catalans d’aquesta delegació. De nou, les penyes van posar de manifest el seu valor com a ambaixadores del barcelonisme arreu del món.