El VII Certamen Literari de la PB Foment Martinenc ja té guanyadors

Èxit especial dels aspirants penyistes en uns premis es van entregar en el marc de la celebració del 67è aniversari de la penya de la Federació Barcelonès Est

La Penya Blaugrana Foment Martinenc, pertanyent a la Federació de Penyes del Barcelonès Est, ja ha donat a conèixer els guanyadors del VII Certamen Literari. Ho va fer el passat dissabte, 30 d’abril, en el marc de les celebracions dels seus 67 anys d’història, batejades com a “65+2è aniversari”. Aquesta edició del certamen, que ja s’ha consolidat com una de les iniciatives culturals més populars dins del moviment de penyes barcelonistes, s’ha caracteritzat per l’èxit aconseguit pels penyistes: tres dels quatre premis han estat per a ells.

La gran protagonista ha estat la Penya Blaugrana de Mura (Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya), ja que el primer i el segon premi del Certamen han estat per a dos dels seus membres, Alberto Pérez i José Manuel Ligero. El tercer premi se l’ha emportat Manuel Roig, escriptor alacantí. El premi paral·lel per al millor relat d’un penyista ha estat per a Xavier Marimón, de la PB Les Corts (Fed. Barcelonès Oest).

Aquesta setena edició del Certamen Literari de la PB Foment Martinenc ha rebut un total de 40 relats a concurs. Entre els aspirants, hi ha hagut membres de la Fed. Barcelonès Est; Fed. Barcelonès Oest; Fed. Bages, Berguedà i Cerdanya; Fed. Anoia, Penedès i Garraf; Fed. Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany; Fed. Terres de l’Ebre; Fed. Castilla y León; Fed. Murcia; i Fed. Extremadura.

65+2 aniversari

La PB Foment Martinenc ha volgut que l’entrega d’aquests premis als guanyadors del VII Certamen Literari formés part d’un dia molt especial per a la penya. I és que, després de dos anys de restriccions, l’entitat per fi va poder celebrar el seu 65è aniversari. Aquest any correspon al 67è, per això la penya li va donar el nom de “65+2è aniversari”.

L’acte va comptar amb la presència de Josep Ignasi Macià, vocal de la Junta Directiva del FC Barcelona responsable de l’Àrea Social, i Pere Valentí Mora, exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors. Tots dos van ser rebuts pel president de la PB Foment Martinenc, Àngel Pérez. A més de l’entrega de premis del VII Certamen Literari, també es van entregar els trofeus dels tornejos de parxís, dòmino i petanca de la penya, i hi va haver una actuació musical.