La PB La Roca celebra la seva Xocolatada Solidaria amb partit Genuine inclós

El passat diumenge 6 de març, el camp de futbol municipal de Santa Agnès de Malanyanes va tornar a ser l’escenari de la Xocolatada Solidària de la Penya Blaugrana La Roca. La iniciativa té com a objectiu recaptar diners per a l’Hospital Sant Joan de Déu de cara a la investigació del càncer infantil. I, per cinquè any, va tornar a gaudir d’un gran èxit de participació de grans i petits. Un cop més, la penya va comptar amb la col·laboració de les polseres solidàries Candela i el projecte “Leuco’s by Ingrid”. Amb ells, va organitzar un sorteig solidari on el premi estrella va ser una samarreta del FC Barcelona signada per l’actual entrenador Xavi Hernández.

Partit de tornada contra el FC Barcelona Genuine

Aquest any, la Xocolatada Solidària va comptar amb un altre plat fort: el partit amistós de tornada entre els equips Genuine de la PB La Roca i la Fundació Barça. Tots dos ja havien disputat un primer encontre el 16 de gener, aquest cop a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. De nou, el partit va estar marcat per l’esportivitat i les ganes de passar-ho bé de tots els jugadors i jugadores que hi van participar. Tots ells van gaudir d’una gran jornada futbolística. Amb l’equip Genuine per a persones amb diversitat funcional, la PB La Roca és de les que més ha apostat pel foment de l’esport inclusiu.